سمعک parstek

Wiki Article

به طور کلی کم شنوایی حسی عصبی عارضه ای نیست که به صورت کامل قابل درمان و مداوا باشد اما باید دانست که در برخی مواقع تشخیص سریع و مراجعه ی به موقع به متخصص شنوایی می تواند کمک به وخیم نشدن وضعیت شنوایی فرد کند.

کلینیک سمعک تهران صفیر. تلفن: ۲۲۶۴۸۲۷۰ آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان یخچال، ساختمان سبز قلهک، پلاک ۱۴۹۵، طبقه ۲ واحد ۱۰

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای خرید کوچکترین سمعک های نامرئی و باکیفیت ادامه مطلب »

ایده ی قراردادن بلندگو نزدیک گوش برای جبران کم شنوایی از جایی آمد که گزارش شد کسانی که مبتلا به کم شنوایی هستند، با تلفن راحت تر صحبت می کنند، زیرا در تمام طول مکالمه با فرد بلندگو نزدیک گوش آنها می ماند.

خدمات اتواسکلروز جراحی اندوسکوپیک گوش پارگی پرده گوش و علل و علائم آن تومورهای قاعده جمجمه اکوستیک نورینوما عمل کاشت حلزون دسترسی سریع

خدمات حرفه‌ای: قیمت سمعک گوش، ممکن است شامل خدمات ارائه شده توسط شنوایی شناس یا متخصص شنوایی نیز باشد. این می‌تواند شامل ارزیابی شنوایی، نصب و برنامه ریزی دستگاه‌ها، بازدیدهای بعدی و پشتیبانی مداوم باشد.

تلفن های تماس، نوبت دهی و مشاوره :‌ ۲۲۹۰۹۲۱۱۶-۰۲۱ – ۰۹۱۲۵۴۰۳۰۳۲

پیرگوشی شایع ترین علت کم شنوایی حسی عصبی است. در پیر گوشی سلول های مویی خارجی در محدوده ی فرکانس های بالا از بین می روند و این باعث کاهش وضوح درک گفتار در زمان مکالمه با بقیه می شود.

دکتر علی کوهی فوق تخصص (فلوشیپ) گوش و حلق و بینی برخی از عنواین ایشان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شما همراهان کلینیک دانیال٬ اگر به دنبال تعیین وقت برای خود و یا تجویز سمعک هستید٬ می توانید با شماره های ما که در سایت هست تماس گرفته و پس از مشاوره رایگان با ما نسبت به تعیین وقت معاینه اقدام کنید و ما به مراجعه به سایت شما نزدیک ترین زمان برای معاینه را برای شما تنظیم می کنیم تا خیالتان از این بابت راحت باشد.

سمعک‌ها از لحاظ شکل ظاهری به گروه‌های زیر طبقه‌بندی می‌گردند:

دسته سمعک های مختلفی شامل سمعک های داخل گوشی , پشت گوشی , استخوانی ،جیبی و سمعک عینکی بصورت نامرئی و دیجیتال در کلینیک گوش تهران ما ارائه می گردد.

کلینیک سمعک برتر، بهترین تجویز و تنظیم را متناسب با کم شنوایی و درک شنوایی بیمار با به روزترین استاندارد های جهانی و دستگاه ها انجام می دهد.

Report this wiki page