پرده زبرا جدید

Wiki Article

این لیبل زن مورد استفاده بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها برای چاپ اطلاعات بیمار نظیر نام، سن و غیره به صورت دستبند بوده و بر روی مچ بیمار قرار می‌گیرد.  

مورد دوم پرده شب و روز است. این محصول ساختاری متفاوت و شکل ظاهری آن به گونه ایست که فضا را می تواند تا حدودی رسمی‌تر کند.

پرده کلاسیک که در گذشته به عنوان پرده سلطنتی شناخته می‌شد ویژگی‌هایی مانند همان پرده سلطنتی دارد.

پرده‌ زبرا اتاق خواب می‌تواند فضا را زیباتر و دلنشین‌تر کند. انتخاب مدل و رنگ مناسب، نه تنها نورپردازی را بهینه می‌کند بلکه خصوصیت اتاق را نیز حفظ می‌کند. با تنظیم نخ‌ها، می‌توانید میزان نور و حریم خصوصی را کنترل کنید.

شما با با جا به جا کردن نوار های پرده می توانید در طی روز نور مورد نیاز محیط را تنظیم کنید و یا همچنین در حالت سایه کامل نور را کاور کنید و محیط داخل خانه را از معرض دید بپوشانید.

پرده پانچ که خود زیر مجموعه‌ای از سبک مدرن است یک نوع مدل دوخت محسوب می‌شود و هیچ ارتباطی به نوع پارچه ندارد. برای دوخت این مدل، از هر نوع پارچه‌ای می‌توان استفاده نمود و در تمامی محیط‌ها کاربرد دارد. نحوه دوخت این مدل به این صورت است: ابتدا نوار پرده معمولی یا سوراخ‌دار را به بالای پرده می‌دوزند.

این پارچه به دلیل ضخیم بودن جنسش، در دوخت لایه اصلی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و فقط در صورتی که نور قیمت زبرا آزاردهنده‌ای از محیط بیرون به داخل بتابد و یا جهت حفظ حریم خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای یافتن گزینه‌ای که بهترین جلوه را برای مکان مورد نظر ایجاد کند، می‌توانید با یک مشاور دکوراسیون یا فروشنده محصولات دکوراتیو مشاوره کنید.

برای شست‌وشو نیز می‌توانید پرده زبرا را از سقف یا دیوار جدا کنید و در داخل یک تشت پر از آب قرار دهید. سپس می‌توانید با افزودن مواد تمیزکننده ملایم آن را بشویید. روش دیگر شست‌وشوی پرده زبرا این است که هر چند ماه یکبار، پرده را از قاب آن جدا کنید و در یک مکان مسطح قرار دهید. سپس با استفاده از شوینده‌های بدون آنزیم و اسفنج، به‌راحتی آن را بشویید. در پایان با فشار آب کم، پرده را آب‌کشی کنید و در یک جای مطمئن و مناسب آویزان کنید تا خشک شود.

همچنین، انتخاب رنگ و طرحی که با سلیقه شما و سایر عناصر داخلی اتاق هماهنگ باشد، جلوه زیبایی به فضا می‌بخشد.

سلام برای اندازه گیری و مشاهده نمونه پارچه ها با کدوم شماره تماس بگیریم؟

حتی شرکت های خدماتی متعددی هستند که می‌توانند این کار را برای شما انجام دهند. پس با خیال راحت این محصول را خریداری کنید و از آن به عنوان پرده آشپزخانه و سایر مناطق منزل و محل کار استفاده کنید.

همچنین در صورتی که تمایل به خرید حضوری دارید، می‌توانید با مراجعه به آدرس ما، از شو روم بازدید به عمل آورده و اقدام به خرید پرده مورد نظر خود کنید.

تناسب با سبک های مختلف دکوراسیون: امروزه سلیقه بصری مردم به سمت دکوراسیون مدرن می رود. اگر دکوراسیون مدرن را ترجیح میدهید، باید تمام وسایل داخلی خود را هم مدرن باشند و پرده هم جزء آنهاست.

Report this wiki page